Игор Ђурић - рођен у Истоку (Метохија) 1968. године. Писац: романи, песме, есеји, књижевна критика, путописи, сатира, блог, колумне, политичке анализе (аномалије), теорија књижевности, историја књижевности, завичајна књижевност, афоризми, све...  
 

КО ЈЕ ВЕЋИ ПРОСЈАК?!


Пише: Игор Ђурић

Нервирају ме просјаци. Не они прави, локални, већ они које доводе комбијима на буљуке, поразмештају их по граду, па те салећу на сваком ћошку. Врло су нападни и знају да увреде и провоцирају. Знају да буду безобразни па помињу здравље и децу.
Додуше, то и нису просјаци. Они су робови који раде за газду и сав „приход“ иде њему. Ту има старих људи, жена, деце. Па према потреби праве комбинације.
Ако ме они, ти лажни просјаци и донекле нервирају, још ме више нервирају и живце ми покидаше они људи и жене који се на улици расправљају и свађају са њима.
„Дај ти мени!“.
„Иди ради нешто!“:
„Нико мени не поклања!“.
„Имаш више од мене а просиш!“.
И тако даље и даље.
Не знам одакле им та потреба да се надгорњавају са људима који имају доста и својих мука? Зашто кад могу само да прођу, чак и да их не погледају!?
Или, што рече мени један човек на бувљаку, кад сам претерао са ценкањем:
- Па добро, мајку му, ко је овде Циганин, ја или ти?

Нема коментара:

Постави коментар

©Igor M. Djuric
copyright 2010 by ©Igor M. Djuric Upotreba sadržaja ove web stranice
podrazumeva obavezujuce prihvatanje copyright -a