Игор Ђурић - рођен у Истоку (Метохија) 1968. године. Писац: романи, песме, есеји, књижевна критика, путописи, сатира, блог, колумне, политичке анализе (аномалије), теорија књижевности, историја књижевности, завичајна књижевност, афоризми, све...  
 

LIKE: лајковање!

 Пише: Игор Ђурић


Ми лајкујемо а каравани пролазе. Нас лајкују а ветар носи. Пси више не лају по оборима – они лај-кују. 

Сада је све једноставније и лакше: постоји лајк. LIKE!!!

У вези сам: лајк! Оженио сам се: лајк! Добио сам дете: лајк! Развео сам се: лајк! Дете није моје: лајк! Умро ми отац: лајк! Продајем фрижидер: лајк! Једите говна: лајк! 

Уделите ми који лајк, ако бога знате, севап је! Који ћете ми мој ако ме не лајкујете?! Кад те ош-лајкујем преко носа, видећеш ти свога бога! 

За-лајкујем из свег срца! Оп-лајкујем покојника искрено. Лајкујеш ми се веома. Во-лајкујем те највише на свету! 

Сто лајкова хоћу ја: нећу један нећу два. 

Ко ће лајк коме: ако не свој своме?!

Смо-лајковао ме је начисто. Раз-лајковали смо се, више није ишло. 

Њега ни мајка не лајкује, колико је лош човек. Нужан сам за мало лајкова, враћам са каматом. 

Не лајкује му се, импотентан је. Никад јој доста лајкова, нимфоманка је. И то ми је хвала за све лајкове које сам ти дала?! 

Добар лајк: мир у кући. 

Због лајкова родитељи ће те тући. 

Од пуног џака лајкица ја ћу један лајк извући, једини из вреће, таки сам баксуз. 

У лајку зору, зору, зору, кад сване дан, ја идем кући сав лајкован. 

Одајмо последњи лајк човеку. Живео је и лајковао честито!

Тужио Стеван Стану

да му је нашла лајку ману!

Суд донео решење

да се понови лајковење!

Лајк може да значи све а углавном не значи ништа.

Није све у парама: нешто је и у лајковима!

Ко нема среће у коцки: има у лајковима!

Ниси лајкован: не можеш у кафану.

Немаш потврду о лајковању: не можеш у иностранство!

Дај ми лајк на гласачком листићу.

Не мораш да потпишеш: само стави лајк!

Ударио сам на осиње гнездо, боље је ударити на диктатора него на лајк! Због тога нећу добити ни један лајк а због лајкова пишем.

Нема коментара:

Постави коментар

©Igor M. Djuric
copyright 2010 by ©Igor M. Djuric Upotreba sadržaja ove web stranice
podrazumeva obavezujuce prihvatanje copyright -a